Termeni și condiții


1 DEFINIȚII & TERMENI

Înainte de a plasa o Comandă, vă rugăm să citiți cu atenție prezentul Document care cuprinde Termenii și Condițiile.

Ne dorim ca dvs să aveți o experiență plăcută utilizând serviciile noastre. Pentru a ne asigura de acest lucru și a evita eventuale conflicte, trebuie să existe niște termeni și condiții pe care ambele părți se angajează să le respecte. Așadar, utilizarea din partea dvs a website-ului www.proparking.ro și/sau plasarea de Comenzi online sau telefonic implică acceptul dumneavoastră în ceea ce privește condițiile menționate în continuare.

Aceste Termeni și Condiții se aplică exclusiv achiziționării Serviciilor ProParking, disponibile atât online, cât și offline pe Site-ul www.proparking.ro.

Vânzătorul/Prestatorul – LKV Service Camioane SRL, o companie deținătoare de naționalitate română, cu sediul în Mun. Cluj, Str. Capitan Grigore Ignat 99-101, județ Cluj, înregistrată la Registrul Comerțului cu numărul J12/2261/2011, având cod unic de înregistrare fiscală 29071840, cunoscut și sub denumirea comercială PROPARKING.

Utilizator – orice persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani sau persoană juridică, legal constituită, care accesează website-ul: www.proparking.ro.

Cumpărător/Client/Beneficiar – orice persoană fizică cu vârsta de minim 18 ani sau persoană juridică sau entitate juridică, legal constituită, care are sau obține acces la Conținutul oferit de Vânzător și care, acceptând Termenii și Condițiile Online, plasează o Comandă validă. Orice persoană fizică, persoană juridică sau entitate juridică care accesează Site-ul devine mai întâi Utilizator.

Site – magazinul online găzduit la adresa www.proparking.ro și subdomeniile acestuia.

Comandă – un document electronic prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului intenția sa de a achiziționa Servicii disponibile pe Site.

Servicii – punerea la dispoziția Cumpărătorului, pe o perioadă determinată, a locurilor de parcare pentru autovehicule în proximitatea Aeroportului Internațional Avram Iancu, Cluj-Napoca, precum și alte Servicii listate pe Site.

Contract – reprezintă acordul încheiat între Vânzător și Cumpărător prin care acesta din urmă își exprimă intenția de a achiziționa Servicii oferite de Vânzător.

Continut – includ toate informațiile accesibile pe Site prin intermediul unui echipament electronic, incluzând logo-uri, imagini, texte și alte elemente multimedia deținute de ProParking.

Review – evaluarea scrisă a unui Serviciu de către beneficiar, bazată pe experiența personală și capacitatea acestuia de a oferi feedback calitativ.

Rating – exprimarea gradului de satisfacție a Utilizatorului/Clientului față de un Serviciu sub formă de stele.

Comentariu – observație critică sau apreciere legată de un Review sau alt comentariu.

Întrebare – modalitatea de a solicita informații despre Servicii către alți Utilizatori/Clienți.

Raspuns – informație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – Termenii și Condițiile prezentate aici.

Comunicări Comerciale – mesaje de marketing trimise prin diverse canale, inclusiv e-mail, SMS sau telefonie mobilă.

Tranzacție – procesul de achitare sau rambursare a unei sume rezultate din vânzarea unui Serviciu.

Specificatii – descrierile detaliate ale Serviciilor prezentate pe Site.

Newsletter – informații periodice despre Servicii și Promoții oferite de Vânzator.

Link – legătura între diferite pagini ale Site-ului sau între Site și alte resurse externe relevante.

2 DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Plasând o Comandă pe Site sau telefonic, Cumpărătorul acceptă comunicarea prin telefon sau e-mail cu Vânzătorul.

2.2. Notificarea primită după plasarea Comenzii are rol informativ și nu constituie acceptarea Comenzii, ci doar a prezentelor Condiții. Această notificare poate fi trimisă electronic sau telefonic.

2.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza prestarea Serviciilor din Comandă și va notifica Cumpărătorul în acest sens, restituind suma achitată.

2.4. Contractul se consideră încheiat odată ce Cumpărătorul primește confirmarea Comenzii prin e-mail sau SMS.

2.5. Conținutul și informațiile de pe Site formează baza Contractului.

3 POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Utilizarea Conținutului implică acceptarea Termenilor și Condițiilor.

3.2. Utilizatorul poate să revină asupra deciziei sale de a accepta Termenii și Condițiile prin notificare scrisă către Vânzător.

3.3. Accesul la efectuarea unei Comenzi este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.

3.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în cazul unui comportament prejudiciabil.

3.5. Comunicarea cu Vânzătorul se poate face direct sau prin informațiile de contact disponibile pe Site.

3.6 Informațiile de pe Site sunt prezentate cu titlu informativ și nu reprezintă obligații contractuale.

3.7. Vânzătorul nu este responsabil pentru costuri suplimentare în cazul plăților online.

3.8. Imaginile de prezentare pot include și alte servicii decât cele comercializate pe Site, doar în scopuri ilustrative.

3.9. Promoțiile sunt valabile în limita stocului disponibil și pentru o perioadă specificată.

3.10. Disponibilitatea Serviciilor este confirmată după procesarea Comenzii.

3.11. Prețurile pot fi modificate fără notificare prealabilă conform Politicii de Vânzări.

3.12. Cumpărătorul este responsabil să verifice periodic Termenii și Condițiile.

3.13. În caz de neînțelegeri, se aplică Termenii și Condițiile valabile la momentul notificării scrise.

3.14. Utilizatorul este responsabil pentru activitățile desfășurate pe Site conform legislației în vigoare.

4 PROPRIETATE INTELECTUALĂ

4.1. Conținutul Site-ului este proprietatea exclusivă a Vânzătorului.

4.2. Utilizatorul nu are dreptul să copieze, distribuie sau modifice Conținutul fără acordul Vânzătorului.

4.3. Accesul la Conținut se face sub incidența Termenilor și Condițiilor, fără garanții din partea Vânzătorului.

4.4. Utilizatorul poate utiliza Conținutul doar în scopuri personale sau non-comerciale.

4.5. Drepturile de utilizare a Conținutului sunt specifice și nu se extind la alte materiale decât cele definite în acord.

4.6. Nicio informație transmisă sau publicată pe Site nu poate fi considerată confidențială.

4.7. Orice utilizare neautorizată a Conținutului atrage după sine răspunderea civilă sau penală.

4.8. Utilizatorul este responsabil pentru informațiile transmise pe Site și confirmă că acestea nu încalcă drepturile unor terțe părți.

5 COMANDA

5.1 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi telefonic sau online, adaugand Serviciile dorite in Sectiunea “Rezervare loc parcare” de la adresa https://proparking.ro/servicii. Finalizarea Comenzii, fara confirmarea Vanzatorului, nu determina inregistrarea Comenzii sau rezervarea automata a Serviciului.

5.2 Pentru finalizarea Comenzii, Cumparatorul trebuie sa introduca datele specifice Serviciilor si sa urmeze optiunea “Rezerva loc parcare”. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul confirma corectitudinea, completitudinea si actualitatea datelor furnizate.

5.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul permite Vanzatorului sa il contacteze, folosind orice mijloc disponibil, in orice situatie necesara.

5.4 Vanzatorul poate anula o Comanda in urmatoarele situatii, fara a implica obligatii ulterioare:

·       Refuzul bancii emitente a cardului Cumparatorului de a autoriza Tranzactia, pentru platile online;

·       Invalidarea Tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Vanzator, pentru platile online;

·       Furnizarea de catre Client/Cumparator a datelor nereale, incomplete sau incorecte.

5.5 Daca un Serviciu comandat nu poate fi furnizat de Vanzator, acesta il va informa pe Cumparator si ii va returna contravaloarea Serviciului.

6 FACTURARE – PLATA

6.1 Preturile Serviciilor afisate pe site-ul www.proparking.ro sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA conform legislatiei in vigoare. Facturarea Serviciilor se realizeaza folosind informatiile furnizate de Cumparator in formularul destinat in acest sens, disponibil pe site. ProParking nu raspunde pentru corectitudinea informatiilor furnizate de Cumparator.

6.2 Pretul si modalitatea de plata sunt specificate pe site. Vanzatorul va emite o factura pentru Serviciile comandate de Cumparator, care trebuie sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform legislatiei in vigoare.

6.3 Factura aferenta Comenzii va fi transmisa Cumparatorului exclusiv in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de acesta la efectuarea comenzii.

6.4 Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul pentru primirea facturilor in format electronic, la adresa de e-mail specificata in formularul de comanda.

6.5 Datele cardului bancar/de plata ale Cumparatorului nu vor fi accesibile sau stocate de Vanzator sau de procesatorul de plati integrat in site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de identificare a cardului, conform legislatiei incidente.

6.6 Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este VIVAWALLET, o societate organizata conform legii romane.

6.7 Cumparatorul poate alege intre mai multe modalitati de plata, cum ar fi plata online prin intermediul portalului de plati "vivawallet" sau plata directa catre reprezentantul Vanzatorului.

6.8 In cazul platii online, Vanzatorul nu va furniza Serviciul pana cand plata nu este confirmata. Daca suma datorata nu este virata in contul Vanzatorului in termen de 15 zile calendaristice de la data plasarii comenzii, aceasta va fi anulata, iar Vanzatorul nu va avea nicio responsabilitate fata de Cumparator.

7 PRESTAREA SERVICIILOR

7.1 Vânzătorul oferă clienților (denumiți și Cumpărători) acces la terenul de parcare pentru autovehicule de la ProParking, amplasat în Cluj-Napoca, Județul Cluj, în schimbul tarifului afișat pe site-ul web. Pentru a beneficia de acest serviciu, clienții trebuie să efectueze o comandă prealabilă.

7.2 Pentru a face o comandă, Cumpărătorul trebuie să completeze un formular cu informațiile necesare, inclusiv dacă este persoană fizică sau juridică, numele și prenumele, numărul de înmatriculare al autovehiculului, precum și detaliile legate de data și ora sosirii și întoarcerii, zborul de întoarcere, numărul de persoane, numărul de telefon și o adresă de e-mail validă.

7.3 Odată completat formularul, Cumpărătorul îl va transmite Vânzătorului prin selectarea opțiunii "Rezervare loc de parcare". Acest lucru va trimite comanda către Vânzător, iar Cumpărătorul va primi un email. Este important de menționat că acest email nu confirmă comanda.

7.4 După primirea comenzii, Vânzătorul va verifica disponibilitatea serviciilor solicitate. În cazul în care acestea sunt disponibile, Vânzătorul va transmite o confirmare către Cumpărător prin SMS sau email.

7.5 După primirea confirmării, comanda este considerată finalizată, iar contractul între Vânzător și Cumpărător este considerat încheiat, cu toate drepturile și obligațiile stabilite în conținutul prezent.

7.6 Înainte de a trimite comanda, Cumpărătorul trebuie să verifice prețurile serviciilor pe site-ul web, la secțiunea dedicată tarifelor.

7.7 Înainte de a trimite comanda, Cumpărătorul trebuie să țină cont că trebuie să stabilească o marjă de 3 ore înainte de ora programată pentru decolarea avionului,pentru evitarea unei posibile aglomeratii.

8 DREPTUL DE RETRAGERE

8.1 Dacă Cumpărătorul decide să anuleze o comandă deja transmisă Vânzătorului, acesta trebuie să trimită o solicitare scrisă la adresa de e-mail contact@proparking.ro, furnizând datele din formularul de comandă, datele primite în mesajul de confirmare a rezervării și detaliile contului bancar pentru restituirea sumei achitate. Perioada de preaviz necesara pentru efectuarea unei retrageri este de minim 48 ore, anterior sosirii la locatie.

8.2 În cazul anulării unei rezervări în termenul de preaviz stabilit și cu furnizarea tuturor datelor necesare, Vânzătorul va returna suma achitată în contul Cumpărătorului în maxim 21 zile lucratoare de la primirea solicitării de anulare.

8.3 În situația în care Cumpărătorul nu respectă termenul de preaviz, suma achitată nu va fi returnată.

9 OBLIGAȚIILE VANZATORULUI

9.1 Vânzătorul este obligat să furnizeze serviciile confirmate și să ofere posibilitatea de parcare a autovehiculului Cumpărătorului în incinta sa pentru perioada specificată în comandă.

9.2 Vânzătorul trebuie să asigure supravegherea locației prin intermediul unui sistem de monitorizare video și să pună înregistrările la dispoziția organelor competente sau a Cumpărătorului în caz de incidente care ar putea cauza prejudicii autovehiculului.

9.3 La sfârșitul perioadei specificate în comandă, Vânzătorul trebuie să predea autovehiculul Cumpărătorului în aceeași stare în care l-a primit.

10 OBLIGAȚIILE CLIENTULUI/CUMPARATORULUI

10.1 Este responsabilitatea Clientului/Cumpărătorului să se prezinte la locația ProParking la data și ora indicate în formularul de Comandă. În cazul în care această obligație nu este respectată sau dacă nu se ține cont de intervalul menționat la art. 7.7, Vânzătorul nu va fi considerat responsabil pentru niciun prejudiciu suferit de Client/Cumpărător ca urmare a ratării zborului.

10.2 Clientul/Cumpărătorul are datoria de a urma indicațiile reprezentantului Vânzătorului în privința parcării autovehiculului.

10.3 La predarea autovehiculului, Clientul/Cumpărătorul trebuie să semnaleze orice deteriorare existentă și să realizeze fotografii ale acestuia pentru evidențierea stării sale la momentul predării. Omiterea acestor măsuri îl va împiedica pe Client/Cumpărător să formuleze ulterior orice pretenții împotriva Vânzătorului în legătură cu autovehiculul. Absența fotografiilor la momentul predării va exclude dreptul Clientului/Cumpărătorului de a solicita accesul la înregistrările menționate la art. 9. De asemenea, in cazul Serviciilor de Vallet Parking pe care Vanzatorul le ofera, va fi intocmit un proces verbal de predare/primire care evidentiaza daune deja existente la autovehiculul Clientului/Cumparatorului.

10.4 În intervalul dintre predare și preluare, Clientul/Cumpărătorul trebuie să se asigure că în autovehicul nu sunt depozitate bunuri de valoare, să îl securizeze corespunzător și să evite lăsarea de obiecte nesupravegheate în interior. Totodată, este important să nu se păstreze în autovehicul substanțe periculoase și să se respecte toate măsurile de precauție.

10.5 Este obligația Clientului/Cumpărătorului să preia autovehiculul la data indicată în formularul de Comandă. În cazul în care acest lucru nu este posibil din diverse motive, Clientul/Cumpărătorul trebuie să notifice Vânzatorul în scris (prin SMS sau e-mail) cu privire la noua dată de preluare și alte informații relevante, precum și să acopere eventualele diferențe de preț.

11 CONFIDENȚIALITATE

11.1 Vânzatorul se angajează să păstreze confidențialitatea tuturor informațiilor furnizate de Client/Cumpărător. Divulgarea acestor informații va fi permisă doar în condițiile stabilite în prezentul document.

11.2 Nicio informație referitoare la Comandă/Contract nu poate fi făcută publică sau transmisă unor terțe părți fără consimțământul scris al Vânzatorului.

11.3 Prin trimiterea de informații sau materiale prin intermediul site-ului, Clientul/Cumpărătorul acordă Vânzatorului dreptul de a utiliza și de a distribui aceste informații în interesul său propriu. Vânzatorul nu va fi obligat să mențină confidențialitatea informațiilor transmise, cu excepția cazului în care legislația în vigoare prevede altfel.

12 PROMOȚII, CAMPANII, OFERTE ȘI MESAJE PUBLICITARE

12.1 Vânzatorul poate publica informații despre Servicii și/oferte promoționale disponibile pentru o anumită perioadă și în limita stocului.

12.2 Promoțiile și ofertele sunt valabile în limita stocului disponibil și pentru perioadele specificate.

12.3 Vânzatorul își rezervă dreptul de a modifica sau retrage orice ofertă în orice moment, fără a fi supus unor penalități sau daune.

13 COMUNICĂRI COMERCIALE

 13.1 Utilizatorul/Cumpărătorul/Clientul are posibilitatea să-și schimbe în orice moment opțiunea referitoare la primirea Comunicărilor Comerciale, care includ informații generale și tematice, inclusiv oferte sau promoții, prin contactarea Vânzătorului și trimiterea unui mesaj clar de dezabonare. După achiziționarea Serviciului, Vânzătorul poate trimite Clientului/Cumpărătorului Comunicări Comerciale legate de:

·       sugestii de Servicii recomandate pentru viitor;

·       solicitări de feedback privind experiența avută pe Site, în cadrul achiziției online și/sau în legătură cu prestatul Serviciilor;

·       newsletter, doar în cazul în care Clientul/Cumpărătorul s-a abonat la acest serviciu.

13.2 Utilizatorul/Clientul poate renunța în orice moment la primirea Comunicărilor Comerciale menționate în prezentul Document, prin contactarea Vânzătorului în acest sens.

13.3 Pentru îmbunătățirea ofertei de Servicii și a experienței de cumpărare, vom utiliza datele dumneavoastră pentru realizarea de cercetări de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute din aceste cercetări și sondaje nu vor fi utilizate în scopuri publicitare, ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile la aceste cercetări și sondaje nu vor fi asociate cu identitatea dumneavoastră, nu vor fi transmise către terți și nu vor fi făcute publice. Aveți posibilitatea să vă opuneți utilizării datelor în scopuri de cercetare de piață și sondaje de opinie în orice moment, prin contactarea Vânzătorului folosind modalitățile indicate în prezentul Document.

14 REVIEW-URI & Comentarii

14.1 Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii pot scrie recenzii, comentarii, întrebări și răspunsuri pe Site. Aceste informații pot fi atât pozitive, cât și negative și vor viza caracteristicile și modul de furnizare a unui Serviciu.

14.2 În momentul înregistrării unei recenzii, comentarii, întrebări sau răspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acordă Vânzătorului un drept neexclusiv, perpetuu, irevocabil și nelimitat teritorial de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și afișa acest conținut.

14.3 În cazul în care Vânzatorul constată încălcarea Termenilor și Condițiilor, își rezervă dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a scrie recenzii, comentarii, întrebări.

15 RECLAMAȚII

15.1 Pentru sesizări sau reclamații legate de Serviciul achiziționat, Cumpărătorii pot utiliza adresa de e-mail: contact@proparking.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 15 zile calendaristice de la primirea acestora.

15.2 În cazul în care reclamațiile nu sunt soluționate în termenul indicat sau sunt soluționate în mod nesatisfăcător, Clientul/Cumpărătorul poate contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor folosind datele de contact disponibile la: https://anpc.ro/contact/.

15.3 Cu excepția prevederilor din Cap. 20, Clientul/Cumpărătorul poate opta, în cazul în care reclamațiile nu sunt soluționate în termenul indicat sau sunt soluționate în mod nesatisfăcător de către Vânzător, pentru soluționarea acestora prin mecanismul SAL din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se oferă posibilitatea de soluționare a litigiilor cu comercianții.

16 MĂSURI DE LIMITARE A FRAUDEI

16.1 Vânzatorul nu solicită Utilizatorilor/Clientilor săi prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi bancare sau parole personale. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea datelor sale confidențiale.

16.2 Vânzatorul nu își asumă responsabilitatea în situația în care un Utilizator/Client este prejudiciat sub orice formă de către un terț care pretinde că reprezintă interesele Vânzatorului.

16.3 Utilizatorul/Clientul se angajează să informeze Vânzatorul despre astfel de tentative, folosind datele de contact disponibile.

16.4 Comunicările realizate de către Vânzator prin mijloace electronice de comunicare la distanță (de exemplu, e-mail) conțin date de identificare complete și conforme ale expeditorului sau linkuri către acestea, la data transmiterii conținutului.

16.5 Următoarele acțiuni vor fi considerate tentative de fraudare a conținutului Site-ului Vânzatorului:

·       alterarea sau modificarea conținutului Site-ului sau a oricărei corespondențe trimise de către Vânzator către Client;

·       afectarea performanței serverului/serverelor pe care rulează Site-ul;

·       accesarea sau divulgarea conținutului expediat de către Vânzator către Client unui terț care nu are autoritatea legală necesară, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului. Vânzatorul își rezervă dreptul de a întreprinde orice măsuri legale necesare în astfel de situații, inclusiv de a formula plângere penală împotriva celor care au încercat sau au pus în practică astfel de acțiuni.

17 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL. COOKIES

17.1 Vă rugăm să consultați Politica de Confidențialitate referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusă în acest Document, accesând link-ul următor: www.proparking.ro/politica-de-confidentialitate/.

17.2 Vă rugăm să consultați Politica de Cookies, inclusă în acest Document, accesând link-ul următor: www.proparking.ro/politica-privind-fisierele-cookies/.

18 CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

18.1 Vânzătorul poate transfera și/sau subcontracta un terț pentru servicii legate de executarea comenzii, cu informarea Cumpărătorului, fără a fi necesar acordul acestuia. Vânzătorul va rămâne responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale prevăzute în Document. Cumpărătorului îi este strict interzis să transfere sau să subcontracteze serviciile achiziționate de la Vânzător.

19 FORȚA MAJORĂ

19.1 Nicio parte nu va fi considerată responsabilă pentru neexecutarea corespunzătoare, totală sau parțială, a obligațiilor sale contractuale, dacă această neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră. Forța majoră este un eveniment imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

19.2 Dacă evenimentul de forță majoră persistă timp de 15 (cincisprezece) zile de la producerea sa, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului, fără a fi obligată să plătească daune-interese.

20 LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

20.1 Acest Document este supus legii române.

20.2 În cazul unor neînțelegeri între Vânzător și Utilizator/Cumpărător/Client, se vor aplica prevederile prezentului Document – Termeni și Condiții.

20.3 Orice litigiu apărut între Vânzător și Utilizatori/Cumpărători va fi soluționat pe cale amiabilă. Dacă soluționarea pe cale amiabilă a litigiilor nu este posibilă în termen de maximum 60 de zile de la apariția lor, litigiile vor fi rezolvate de instanțele judecătorești române competente de la sediul Vânzătorului.

21 DISPOZIȚII FINALE

21.1 Prin utilizarea/vizitarea/vizualizarea etc. a Site-ului și/sau a oricărui Conținut trimis de către Vânzător Utilizatorului/Clientului prin accesare și/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), Utilizatorul/Clientul se declară de acord cu și acceptă prevederile acestui Document ("Termeni și Condiții").

21.2 Dacă una dintre prevederile de mai sus este găsită nulă, nevalidă, neexecutabilă sau ilegală, indiferent de motiv, acest lucru nu va afecta valabilitatea celorlalte prevederi ale Documentului.

21.3 Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa: contact@proparking.ro sau la numărul de telefon 0786173296, de unde veți primi un răspuns în cel mai scurt timp posibil.